FAQ
W Krakowie działamy w dwóch dzielnicach: Stare Miasto i Dębniki. Nasza główna siedziba mieści się przy Rynku Głównym, przy ul. św. Jana 2. Apartamenty znajdują się w różnych lokalizacjach - dokładny adres zawsze jest podany w opisie.
Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00. Goście meldują się samodzielnie za pomocą instrukcji z kodem przesłanej mailem w dniu rozpoczęcia się rezerwacji na adres e-mail podany przy rezerwacji.
Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 i kończy o 11:00.
We wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, złamanie tej zasady skutkuje karą finansową w wysokości 1000 zł. Na balkonach lub tarasach nie obowiązuje zakaz palenia pod warunkiem, że dym nie będzie przedostawać się do wnętrza apartamentu.
We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz przebywania ze zwierzętami, niezależnie od ich rasy, rozmiaru czy charakteru. Kochamy zwierzęta, jednak najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo Gości, również tych z alergiami.
Nie posiadamy parkingu. Możemy polecić sprawdzone, strzeżone parkingi w okolicy każdego apartamentu. W Krakowie parkowanie przy ulicy jest płatne od poniedziałku do soboty od 10:00 do 20:00, cena zależy od strefy.
Rezerwacji można dokonać na 3 sposoby: przez naszą stronę internetową, przez e-mail oraz telefonicznie.
Recepcja, która znajduje się przy ul. św. Jana 2 jest czynna codziennie od 9:00 do 18:00. Można do nas zadzwonić lub napisać maila. Od 18:00 do 9:00 działa linia alarmowa dla zameldowanych Gości.
Cena rezerwacji jest ceną całkowitą, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
Tak, w godzinach pracy recepcji oraz po uprzednim ustaleniu.
Tak, o ile zgłosisz chęć otrzymania faktury oraz podasz numer NIP przed dokonaniem płatności - najlepiej podczas dokonania rezerwacji.
Zgodnie z naszą polityką cena za apartament uzależniona jest od ilości Gości, niezależnie w jakim są wieku. Nie oferujemy zniżek ze względu na wiek Gości.
W budynku Feniks przy ul. św. Jana 2 oraz przy ul. Piłsudskiego 1 zapewniamy serwis sprzątający na życzenie Gościa. W pozostałych lokalizacjach przy długich rezerwacjach (4 i więcej nocy) sprzątanie jest wliczone w cenę.
Tak, możemy przechować bagaż na recepcji przy ul. św. Jana 2 w godzinach 9:00 - 18:00.
Oczywiście. Zapewniamy 2 wysokiej jakości bawełniane ręczniki z haftem z naszym logo na każdego Gościa.
Tak, żelazko i deska do prasowania znajduje się na liście wyposażenia każdego apartamentu.
W apartamentach zapewniamy cukier, kawę rozpuszczalną, kawę mieloną, herbatę oraz sól. Ekspres do kawy jak i inne elementy wyposażenia są opisane dokładnie na stronie każdego z apartamentów.