REZERWUJ
STREFA INWESTORA

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Gdzie znajdują się apartamenty?

W Krakowie działamy w dwóch dzielnicach: Stare Miasto i Dębniki. Nasza główna siedziba mieści się przy Rynku  Głównym, przy ul. św. Jana 2. Apartamenty znajdują się w różnych lokalizacjach - dokładny adres zawsze jest podany w opisie.

Jak wygląda zameldowanie?

Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00. Goście meldują się samodzielnie za pomocą instrukcji z kodem przesłanej mailem w dniu rozpoczęcia się rezerwacji na adres e-mail podany przy rezerwacji.

Od której godziny można się zameldować?

Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 i kończy o 11:00.

Czy w apartamentach można palić?

We wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, złamanie tej zasady skutkuje karą finansową w wysokości 1000 zł. Na balkonach lub tarasach nie obowiązuje zakaz palenia pod warunkiem, że dym nie będzie przedostawać się do wnętrza apartamentu.

Czy mogę przyjechać z małym pieskiem?

We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz przebywania ze zwierzętami, niezależnie od ich rasy, rozmiaru czy charakteru. Kochamy zwierzęta, jednak najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo Gości, również tych z alergiami.

Czy macie parking?

Nie posiadamy parkingu. Możemy polecić sprawdzone, strzeżone parkingi w okolicy każdego apartamentu. W Krakowie parkowanie przy ulicy jest płatne od poniedziałku do soboty od 10:00 do 20:00, cena zależy od strefy.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na 3 sposoby: przez naszą stronę internetową, przez e-mail oraz telefonicznie.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Recepcja, która znajduje się przy ul. św. Jana 2 jest czynna codziennie od 9:00 do 18:00. Można do nas zadzwonić lub napisać maila. Od 18:00 do 9:00 działa linia alarmowa dla zameldowanych Gości.

Czy do ceny rezerwacji należy doliczyć koszty dodatkowe?

Cena rezerwacji jest ceną całkowitą, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

Czy można płacić na recepcji?

Tak, w godzinach pracy recepcji oraz po uprzednim ustaleniu.

Czy mogę otrzymać fakturę za pobyt?

Tak, o ile zgłosisz chęć otrzymania faktury oraz podasz numer NIP przed dokonaniem płatności - najlepiej podczas dokonania rezerwacji.

Czy macie jakąś zniżkę dla dzieci?

Zgodnie z naszą polityką cena za apartament uzależniona jest od ilości Gości, niezależnie w jakim są wieku. Nie oferujemy zniżek ze względu na wiek Gości.

Czy mogę zamówić dodatkowe sprzątanie?

W budynku Feniks przy ul. św. Jana 2 oraz przy ul. Piłsudskiego 1 zapewniamy serwis sprzątający na życzenie Gościa. W pozostałych lokalizacjach przy długich rezerwacjach (4 i więcej nocy) sprzątanie jest wliczone w cenę.

Czy można zostawić bagaż?

Tak, możemy przechować bagaż na recepcji przy ul. św. Jana 2 w godzinach 9:00 - 18:00.

Czy w apartamencie są ręczniki?

Oczywiście. Zapewniamy 2 wysokiej jakości bawełniane ręczniki z haftem z naszym logo na każdego Gościa.

Czy w apartamencie jest żelazko?

Tak, żelazko i deska do prasowania znajduje się na liście wyposażenia każdego apartamentu.

Czy w apartamencie jest ekspres do kawy?

W apartamentach zapewniamy cukier, kawę rozpuszczalną, kawę mieloną, herbatę oraz sól. Ekspres do kawy jak i inne elementy wyposażenia są opisane dokładnie na stronie każdego z apartamentów.

chevron-down